AnnieOchSofia.blogg.se

2013-03-29
21:25:10

Mar. 29, 2013

Hej jag ber så hemskt mkt om ursäkt för dålig uppdatering! Jag har mått ganska dåligt sämst självförtroende osv. Om jag it bloggar på ett tag så kan det bero på det! Jag känner mej ensam och vill bara försvinna ett tag! Men Ajja nu är jag iaf hos mormor super mysigt! Min kusin Alice (1 år) var här förut också hon är ju föör bedårande!!!!!! Kollar på let's dance hejar såklart på min älskare OSKAR ZIA!!!!!!!! Ofc. Imorgon ngn gång på förmiddagen ska jag min mamma och mina två låtsas systrar till ULLARED! Lääääängtar! Sen ska vi så va där också, ni bad oss ju också att göra fler videos och att ni gillade haul videor så vrf it göra en Ullared haul på söndag!!?? Men vi hörs mer imon måste se när Maria & OSKAR dansar (jg menar it att dem dansar tillsammans!!!) pöss/ Annie❤


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: