AnnieOchSofia.blogg.se

2013-05-15
08:34:45

Så j***a omoget ..

Aa, nu har jag fått en kommentar .. Du som nu skrivit det här asså bara LÄGG AV! För det första så heter jag annie! För det andra att skriva elaka saker anonymt är så fegt! Är det något du tycker att jag är en " likes hunter" så tyck det, men vad lönar det sej att såra någon anonymt, stå för det ... Och att tagga på insta är väll inget fel? Och jag har slutat med det för länge sen! Du kan väll bara erkänna att du är avundsjuk! Jag taggar inte och sen tar bort det för att jag ska se poppis ut .. Och om det nu STÖR DEJ SÅ BRYR JAG MEJ INTE! Snälla låt bara mej och våran blogga vara .. Så fegt ..
Till alla som inte skrivit denna kommentar ha en sjukt bra dag! Till dej som skrev den önskar jag det motsatta! /Annie❤


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: