AnnieOchSofia.blogg.se

2013-05-11
16:37:15

My saturdaaaay

Just nu har jag och Agnes precis kommit in från min lilla stuga i trädgården. Vi gick till hemmakväll och köpte ben&jerrys, där träffade vi klara och hennes storebror också. Så vi gick med dom till Hemköp och köpte jordgubbar, sen gick vi hem till min stuga på trädgården och åt allt. Såklart så smällte glassen så ja..soppa.
Nu ska vi duscha, för det var så sjukt varmt där så vi är helt svettiga. Dagen kommer att bli jätte mysigt, Agnes sover här och det kommer bli mys.
Det blir god mat & godis osv. Vi funderar också på att sova ute i trädgården, ahah. I stugan såklart, det kommer bli fett läskigt för man kan inte låsa men #yolo. Hör av mig! Pusshej! /sofia


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: