AnnieOchSofia.blogg.se

2013-03-16
22:33:47

Inbrott

Vi satt och kolla på fångarna på fortet och vi hörde först ett ljud. Vi ignorera. Sen ett till. Vi fundera. Sen ett till duns. Då kom paniken. Vi kolla på varann och Annie tog försiktigt tag i telefonen och ringde sin mamma som såklart inte var hemma ;( först sa annies mamma: ropa på katten. Annie ropade men katten kom inte som han brukar och då blev vi ännu räddare. Annie var ju jätte cool och gick typ nerför trappan med en gaffel i högsta hugg medans jag sitter där. bakom soffan. med min sked från glassen vi precis ätit. sen började Annie gråta ännu mer och sa: mamma! det är någon här! mitt huvud bulta och vi visste inte vart vi skulle ta vägen. efter en otroligt lång kvart kom annies mamma hem och vi grät som aldrig förr. asså fy. men sen gick vi och kolla runt huset och hitta någon i sovrummet. Annie och jag skrek och vi ringde polisen. Nej jag skoja. Det var katten som hade hoppat på altandörren. 0.o tihi. hör av oss. pusshej. /sofia&annie


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: