AnnieOchSofia.blogg.se

2013-03-18
17:43:00

Heeeemma!!❤❤

Hejsan svejsan!❤ Nu har jag kommit hem från skolan med Johanna eller asså vi kom hem typ tre men endå! Vi hade pedagogisk eftermiddag så vi slutade ett men jag Johanna och vilma var i studion på skolan det var skitkul, jag ÄLSKAR att sjunga! Vilma är ass bra på gitarr och Johanna är jätte bra på trummor, vem vet det kanske blir ett band! Hoppas!!!!! Men sen gick jag och Johanna hem för vilma skulle till sin mormor! Nu har vi bara chillat. Men vi funderar över att göra utmaningar!!! Men vi får se pussohej/ Annie❤❤


Kommentarer:
#1: anonyyyyyyyyym:)

snälla kan du lägga upp en video när du sjunger? Ps. ett stort fan<3

Svar: kolla det jag skrev till fillee! samma svar till dej! uppskattar att du checkar bloggen kram!<3
Sofia Selstam

2013-03-18 @ 17:54:39
#2: fillee

jag vill höra dej sjunga!! puuuuus<3

Svar: haha, jag sa att jag älska det men it att jag var bra! men får se!!! jag kan lova att det kmr en men it när?! kanske ngn dag vi är i studion ?!! who nows??? puuus<3
Sofia Selstam

2013-03-18 @ 17:55:15
#3: Mackan;)

Snälla kan du sjunga i en video?!

2013-03-19 @ 16:31:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: