AnnieOchSofia.blogg.se

2013-01-26
18:35:46

Läskigaste jag vart med om! :OO

Har kommit hem från badhuset precis! Var där med Annie och Vilma! As kul! Tills det stängde.. Vi typ stod i hallen och väntade på att pappa skulle komma och så satt det några killar på ett bord och vi satte oss på bordet bredvid och sen knuffa Vilma till mig.. Då kolla jag på killarna och dom satt och tände eld typ! :S jag blev bajsrädd så jag låtsades att pappa hade messat mig och sa att vi skulle gå ut. Jag ringde pappa och sa att han skulle skynda sig och senare kom dom ut, jag ba: fuck fuck fuck fuck fuck fuck.. Så började vi gå och jag ringde pappa och bad han skynda och jag börja typ böla.. Dom börja ropa mot oss och jag tog upp ett "överfalls larm" ur fickan som jag gav till Annie och sa att hon skulle starta det om dom kom mot oss.. (Ett överfalls larm är typ grej med ett rep på så om man rycker i snöret tjuter den as högt.. Det är till för att skrämma bort personer som är typ bråkiga..)Sen typ sprang vi in på ett hotell.. Jag, asså... Typ bajsa på mig.. Aja, annars har det vart en grym dag! Pusshej! <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: